DEM Parti MYK ‘süreç’ gündemi ile toplandı
DEM Parti MYK ‘süreç’ gündemi ile toplandı
23.09.202512:07
Haber Merkezi
146

DEM Parti Merkez Yürütme Kurulu (MYK), güncel gelişmeleri değerlendirmek amacıyla parti genel merkezinde bir araya geldi.

 DEM Parti MYK, güncel gelişmeleri değerlendirmek üzere toplandı. 

DEM Parti Merkez Yürütme Kurulu (MYK), güncel gelişmeleri değerlendirmek amacıyla parti genel merkezinde bir araya geldi.

DEM Parti Eş Genel Başkanları Tuncer Bakırhan ve Tülay Hatimoğulları’nın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, yeni çözüm sürecinde gelinen aşama, sürecin aksayan yönleriyle birlikte diğer güncel gelişmeleri ele alınacak.

MA’nın haberine göre toplantının önemli gündem başlıklarından biri de DEM Parti Eş Genel Başkanları ve İmralı Heyeti’nin, İmralı Adası’nda tutuklu bulunan Abdullah Öcalan’ı ziyaret takvimine ilişkin yürütülecek değerlendirmeler olacak.

MYK toplantısında ayrıca, Meclis Komisyonu’nda dinlemelerin tamamlanmasının ardından esas olarak kanuni düzenlemelere geçilmesi konusu gündeme gelecek.

Özellikle yasal düzenlemelerin ve komisyonun sorunun asıl muhataplarını dinleme sürecinin önemi vurgulanarak, MYK’da çeşitli öneriler ele alınacak.


Editör: N. Cingirt
Yorum Yap

Yorum yazarak yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Marmara Yerel Haber (marmarayerelhaber.com) hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Yorumlar (49)
  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    15.12.2013 13:38

    arkadaşlar aynı şekilde pakpendede sattılar

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 12:32

    sendika bu satar satar satar rahat sizin dötünüze batar

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 12:34

    Herkesin bir fiyatı vardır..Demekkü dün geceye kadar sendika yetkililerinin ücretine yaklaşmamışlardı. Dün gece anlaşmaya varmışlar. Arkadaşlar.Ekmek gerçekten zor kazanılıyor. Bu yüzden bundan sonra sendikacılarla anlaşırken yada sendikalı olurken ince eleyip sık dokumak lazım. En azından sendika yetkilileri gerçekten güvenilir insanlardan seçilmiş mi buna dikkat etmek lazım.Allah hepinize kolaylık versin. Dualarımız sizinle

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 12:39

    SATTINIZ BİZİ ADİ İNSANLAR BU KADAR İŞÇİNİN HAKKINI NASIL ÖDEYECEKSİNİZ BENİM HAKKIM HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN BU KADAR ÇALIŞANIN ÇOLUĞUNUN ÇOCUĞUNUN HAKKINI YEDİNİZ

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 13:11

    Ünal atıp tutuyodu oda satıldı bide 2 gün önce ben sizi satmam diyodu bu fabtikaya bu kadar zor girdiler daha da giremezler.bu kadar işçiyi arkana almişsın neden kaypaklık yapıyosun aldıgın parayı kaç sene harcıyacaksın o parada biter haram maldan fayda gelmez

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 12:52

    Bu kadar insanı kandırdınız allahı nasılkandırcaksınız o rahatlık batar diyen insan sen çok rahatmısınki senin gibiler bize zam vermezler mi diye ağlasıyolardı helal olsun düzce halkı arkanızda hakkınızı arayın

  • Nadir Yaman

    Nadir Yaman

    1.08.2013 13:33

    Ünalı beğenmiyorsanız yerine başkasını seçin. Sendika sattı tamam da patron size sözleşmenin üstünde para mı veriyordu, durup dururken... Siz patronu velinimet olarak görmeye devam ettikçe, avucunuzu yalarsınız. Karşınızda Çok uluslu Alman şirketlerinin en saldırganı var... Hışmınızın bir bölümünü de patronlara yöneltin...

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 13:28

    Sendikacılık,İşçilerinin hak ve hukukunu savunmak iken bizim ülkemizde sendika yönetimleri makam saltanatı sürmekteler

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 13:24

    Sendikanın fabrika yönetimi ile asgari ücretle çalışanın maaşında 100 TL iyileştirme, ayrıca tüm işçiler için birinci 6 ay için 85 TL, ikinci 6 ay için 85 TL sonraki aylar için ise enflasyon üzerinden 65 lira fazla ve bayramlarda 200 TL alınması yönünde anlaşmaya varıldı.

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 12:52

    Bu kadar insanı kandırdınız allahı nasılkandırcaksınız o rahatlık batar diyen insan sen çok rahatmısınki senin gibiler bize zam vermezler mi diye ağlasıyolardı helal olsun düzce halkı arkanızda hakkınızı arayın

  • hasan sezer

    hasan sezer

    1.08.2013 14:35

    Ulan adi herifler biz emeğimizin ekmeyimizin peşinden koşuyoruz siz bursa aleyhimize konuşuyorsunuz yiyosa adınızı soy adınızı da yazın benim cebime giren para sizi neden ilgilendiriyor yoksa kendimizi mi satıyosunuz size göre yeterliyse bize göre sıkıntı yok kaça satıyosanız okadara alırız

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 13:44

    gayet iyi bir rakamla anlaşılmasına rağmen neden bu kadar tepki?

  • awasasd

    awasasd

    1.08.2013 15:45

    bilader karar ver bu adamın soyadı akbulut mu karabulut mu ? sizin habercilik anlayışının bu işte haberi al başka yerlerden kopyala yapıştır. bir şey bilip bilmeden yayınla. bir de tarafsızız şöyleyiz böyleyiz diye name yaparsınız hava atarsınız biz gazeteciyiz biz biliriz ederiz diye. işi öğrenin de masa başına oturun.

  • vatandaş

    vatandaş

    1.08.2013 14:47

    gayet iyi bir rakamla anlaşılmasına rağmen neden bu kadar tepki? diyen arkadaş o işçiler zehir soluyo orda asgari ücrete, sen hiç çoluk çocuğuna karına paramız yok istediğin şeyi alamayız demenin nasıl bir duygu olduğunu biliyomusunda konuşuyosun

  • Cemal TOPCU Manisa SP orgutlenme sorumlusu

    Cemal TOPCU Manisa SP orgutlenme sorumlusu

    1.08.2013 15:20

    her sey ücret degildir,bu sendika yıllarca gece gündüz SP yi örgütlemek için uğrastı ekonomik ve sosyal butun gücünü ortaya koydu,sonucu bumu.Temsilci işten atılmaya kalkıldı,sert bir cevap verdi.Bunun ilk sözleşme olduğu unutulmamalıdır.Sonra yöneticiyi beğenmezseniz toplarsınız çoğunluk imzayı olaganüstü genel kurul yapar istediğiniz kişiyi seçersiniz.Çok kötü resimler çekilmiş,genel başkana bile el kaldıranlar var,işçiyi satanlar işçinin arasına girmez,Düzce bir eşkiya memleketi değildir ve kimsenin de bu görüntüyü vermeye hakkı yoktur,pişmanlıklar olanları asla silmez.Tüm SP işçilerine saygı ve selamlar.

  • Cemal TOPCU Manisa SP orgutlenme sorumlusu

    Cemal TOPCU Manisa SP orgutlenme sorumlusu

    1.08.2013 15:20

    her sey ücret degildir,bu sendika yıllarca gece gündüz SP yi örgütlemek için uğrastı ekonomik ve sosyal butun gücünü ortaya koydu,sonucu bumu.Temsilci işten atılmaya kalkıldı,sert bir cevap verdi.Bunun ilk sözleşme olduğu unutulmamalıdır.Sonra yöneticiyi beğenmezseniz toplarsınız çoğunluk imzayı olaganüstü genel kurul yapar istediğiniz kişiyi seçersiniz.Çok kötü resimler çekilmiş,genel başkana bile el kaldıranlar var,işçiyi satanlar işçinin arasına girmez,Düzce bir eşkiya memleketi değildir ve kimsenin de bu görüntüyü vermeye hakkı yoktur,pişmanlıklar olanları asla silmez.Tüm SP işçilerine saygı ve selamlar.

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 17:54

    Bu tepkileri verebiliyor olmanızın sebebi bile sendika ama anlatamazsınız çünkü dininiz imanınız para olmuş alınan zammın emsali yok Türkiyede bu gün ettiğiniz hakaretleri siz kendi şerefinize ettiniz anlayacaksınız ama iş işden geçmesin iftara eden kendi bilmezler asıl sen Allaha nasıl hesap vereceksin O Zaman bende diyorum hepinizi iş veren örgütlendi hepiniz şerefsizsiniz bu göğün şerefibıraktınız yarın kar......

  • BİR DOST

    BİR DOST

    1.08.2013 16:15

    Dostlar, kızmakta, bağırmakta haklısınız. Sendika suçlu, Yöneticiler suçlu, Başkanlar suçlu, aynen katılıyorum. Yapılan bir hata veya yanlış varsa birileri suçlu ilan edilir. Ancak unutmayınki, bugün örgütlenmenin neredeyse imkansız olduğu ülkemizde, sizlerin örgütlenmesi için yıllardır mücadele verende bu sendika değilmiydi. Kişilere kızabilirsiniz. Ama kurumu yok ederseniz. (Fındık üreticisinin FİSKOBİRLİĞİ yok etmesi gibi. 10 sene önce 7 tl olan fındığı şımdi 5 tl. ye zor satıyorlar). bunun bedelini size işveren ağır ödetir. Suçlumu arıyorsunuz. o zaman birazda örgütlenmenin önünde bu kadar engeller koyan iktidara bakın. İşçileri köle gibi çalıştıran işverenlere bakın. asgari ücreti bir yemek parasına bağlayanlara bakın. Ne yaparsanız yapın ama sendikanızı bırakmayın.

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 17:54

    Bu tepkileri verebiliyor olmanızın sebebi bile sendika ama anlatamazsınız çünkü dininiz imanınız para olmuş alınan zammın emsali yok Türkiyede bu gün ettiğiniz hakaretleri siz kendi şerefinize ettiniz anlayacaksınız ama iş işden geçmesin iftara eden kendi bilmezler asıl sen Allaha nasıl hesap vereceksin O Zaman bende diyorum hepinizi iş veren örgütlendi hepiniz şerefsizsiniz bu göğün şerefibıraktınız yarın kar......

  • genel başkana değil,yanan petrol-iş flamasına yazık

    genel başkana değil,yanan petrol-iş flamasına yazık

    1.08.2013 20:57

    herşey ücret değil,para değil diyen arkadaş haklısın: SADECE birşey öğrenmeni istiyorum bilmediğini sandığım için lütfen sor öğren profösyönel sendikacı denilen ve kendilerine başkan denilen kişilerin ücret ve sosyal hakları nasıl.Aylık maaşını öğren,ikramiyelerini öğren,senin aldığın kuş kadar kıdem tazminatına karşın aldıkları hizmet tazminatını öğren ve bunu her genel kurulda aldıklarını öğren,on yıllardır o genel merkezde nasıl değişmediklerini öğren,kimleri nasıl ekarte ettiklerini öğren,yurt dışı seyahatlerini öğren,çocuklarının nerelerde okuduklarını öğren ,aliağada solcu kocaelide sağcı batman da kürtçü taksimde liberal olduklarını öğren ah be kardeşim ben yazarım okursun konuşurum dinlersin de ne olur işverenle bir olup harcarlar senide tıpkı bana yaptıkları gibi saygılar herkese .

  • coşkun

    coşkun

    1.08.2013 20:54

    bu zihniyet menderesi asan zihniyet bari assaydınız adamı

  • harbi

    harbi

    1.08.2013 18:29

    yazık bilmeden atıp tutuyorsunuz siz ünal akbulutu tanısaydınız bunları söylemezdiniz asıl siz onu sattınız

  • harbi

    harbi

    1.08.2013 18:29

    yazık bilmeden atıp tutuyorsunuz siz ünal akbulutu tanısaydınız bunları söylemezdiniz asıl siz onu sattınız

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 21:45

    size iyi gelen rakamları kimse yazmamış saat ücreti 8.00 olan çalışana sadece 85 net 63 tl iyileştirme yapılmış bir yövmiye karşılıgı çalışanın 1 yövmiyesi 70 tl görünen o ki adam hiç almadan sendikaya para ödeyecek sizce haksızmı siz de buna karşı duracak vicdan varsa söyleyin....

  • gerceklik

    gerceklik

    1.08.2013 22:21

    kimin ekmeğine yağ sürülüyor merak ettim? şu sendikalı olanlara sasıyorum sanki sendikacıların elinde sihirli değnek var hop ilk sözleşmede her şey düzelecek güllük olacak realist olun arkadaşlar işçilerin mücadelesi asla bitmez ve petrol-iş sendikasının yöneticilerini satın alacak para henüz basılmadı her zaman gercekleri söyleyin kimseye umut vermeyin burada olan sp işçilerine fazladan verilen vaatler sonucudur her keze ders olsun hükumetin enflasyon %4 açıkladığı ülkede %50 zam hayaldir

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    1.08.2013 23:43

    ünal akbulut sözleşme masasına oturmaya başlayıp kendi temsilcilerini atadıktan sonra işçi ile arasına büyük bir mesafe koyarak yoluna devam etti, kimseye soru hakkı vermedi kimsenin sorusuna net bir cevap vermedi, herkesin merak ettiklelrini ukala cevaplar verdi,yanında 4-5 temsilcisi ile krallığını ilan etmişti, baştemsilcileri ünal akbulut u o kadar büyütmüşlerdiki gözlerinde ünal çok özel birisiydi onun için, ünal işçiye cevap vermeyin dedi temsilciler cevap vermedi, ünal toplantıda konuşulanları anlatmayın dedi temsilciler anlatmadı, temsilcilerle işçilerin arasını açtı ünal akbuut, bugünleri kendi hazırladı, çok havalara girdi,dünyanın heryerinde insanlar para verdiği bişeyin hesabını sorar, ünal akbulut benim paramla orda çalışan bir işçisin sen bunu unutup karşına geçen her işçiyi küçümseyip alaylı cevaplarla kendinden nefret ettirdin, dua etki bugün linç edilmedin ucuz kurtulmuşsun bence...

  • mert

    mert

    1.08.2013 23:54

    bence çok ama çok iyi yapmışlar sendıkalar satılmış malesef arkadaşlar kendı çıkarları uğruna çalışanı satıyolarr

  • ilyas

    ilyas

    2.08.2013 00:08

    Bu insanlar Işten atılmayı Bile göze alarak bu sendikaya üye oldular kim arkadaşımız bu yolda işten çıkarıldılar sendika bu güne kadar tüm beklentileri en üst imzadüzeyde değerlendirildi çalışanların tüm desteğini almasına ren bir gece yarısı kendi çıkarları doğrultusunda anlaşmaya imza atmıştır alınan ücretlerin bürüt üzerinden değerlendirilmesini ve 2 buçuk yıldan beri işverenin zam vermediğini göze alırsanız bugünkü anlaşmanın ne kadar kötü olduğunu anlayacaksınız bu işçiler 2009 krizinde 2 ay boyunca ücretsiz izin kullandılar kimse sormadı kiranı evin ihtiyaçlarını nasıl karşıladığını sormadılar bile bu yılların birikiminin sonucudur bunu genel olarak değerlendirin yorumlarınızda bilip bilmeden sallamayın klimalı odalarda oturup atması kolay oluyor

  • hakan soylucan

    hakan soylucan

    2.08.2013 00:18

    ünal akbulutu bilmem ama bu sendika izmitte kendi baştemsilcisini sattı.işçiyi zaten satıyorlar.ettiklerini çekiyorlar.

  • harbi

    harbi

    2.08.2013 00:01

    petrol iş flamasına yazık diyen arkadaş sende ünal akbulutun bu saydığın adamlardan olup olmadığını öğrenebilseydin keşke

  • ilyas

    ilyas

    2.08.2013 00:58

    Bu insanlar Işten atılmayı Bile göze alarak bu sendikaya üye oldular kim arkadaşımız bu yolda işten çıkarıldılar sendika bu güne kadar tüm beklentileri en üst imzadüzeyde değerlendirildi çalışanların tüm desteğini almasına ren bir gece yarısı kendi çıkarları doğrultusunda anlaşmaya imza atmıştır alınan ücretlerin bürüt üzerinden değerlendirilmesini ve 2 buçuk yıldan beri işverenin zam vermediğini göze alırsanız bugünkü anlaşmanın ne kadar kötü olduğunu anlayacaksınız bu işçiler 2009 krizinde 2 ay boyunca ücretsiz izin kullandılar kimse sormadı kiranı evin ihtiyaçlarını nasıl karşıladığını sormadılar bile bu yılların birikiminin sonucudur bunu genel olarak değerlendirin yorumlarınızda bilip bilmeden sallamayın klimalı odalarda oturup atması kolay oluyor

  • Ahmet

    Ahmet

    2.08.2013 10:43

    Sendika nedir? sendikacılık nedir? Tarihi gelişimi nedir? Düzcede ciddi bir sendikalaşma faaliyeti göstermiş, İşverenlerin hukuk tanımaz anlayışına karşı hukuk dairesinde mücadele edip ciddi bir şekilde sendikalaşmayı gerçekleştiren Ünal AKBULUT Grev konusunda da gerekeni yapmış. Son kertede kimse madur olmasın diye üst düzey toplantılarla İşveren ve sendika anlaşmış. Olması gereken de bu. Diyalogdur esas olan budur.Demokratik anlayışta bunu gerektirir. Oradaki bir kaç arkadaşın prokotif yaklaşımına uyan işci kardeşlerimizi daha duyarlı olmaları lazımdı. İlyas bey kimse kimseyi zorla çalıştırmıyor. Şartları beğenmiyorsan daha iyi şartlarda başka bir iş varsa bulursun iş yeri değiştirirsin.. Risk almadan hukuksal mücadele yapılmadan sonuç alınmaz.Türkiyenin en pestijli sendikasıdır PetrolİŞ ne işcisini satar nede işverene hukuk dışı taleplerle gider. Hak alma konusunda da ciddi bilgi birimi vardır.. Bu karmaşayı çıkaranlar iyi düşünsün.. Bir Düzceli olarak işçilerin bu yaklaşımlarını yakıştıramadım..Sendikanın aldığı kararlara saygılı olmazsan sonra daha ağır şartlarla işverenin aldğı kararlara uyarsın.. Bu işler bilgi gerektirir..

  • Ahmet tınaz

    Ahmet tınaz

    2.08.2013 12:47

    Bundan daha iyi Türkiyede anlaşma mı? var. En düşük işçi 940 TL. iken sözleşmeyle Temmuz 2013te 1210 TL.ye ulaşmaktadır. Artış oranı % 29dur. Bu rakam Ocak 2014te 1367 TL. olacaktır (dönemin enflasyon rakamının %8 olacağı öngörüsüyle). Aylık ödemelerin dışında her yıl için 200 TL. izin ücreti; (200X2) 400 TL. bayram ödentisi; yıllık 150 TL. ayakkabı ödentisi; yıllık 850 TL. yakacak ödentisi gibi sosyal yardımlar da sözleşmede yer almıştır. İmzalanan toplu sözleşmeyle işletmede ilk kez kıdem teşvik primi ödenmesine başlanacaktır. Verilecek teşvik primleri şöyledir: 5 yıl kıdemini dolduran işçi için 5 gün, 10 yıl kıdemini dolduran işçi için 10 gün, 15 yıl kıdemini dolduran işçi için 15 günlük ücreti tutarı kadar. Sözleşmede evlenme, doğum, tahsil ve ölüm gibi olaya bağlı sosyal yardımların ödenmesi imza altına alınmış; ihbar süreleri, yıllık izin süreleri ve özel mazeret izinleriyle ilgili düzenlemelerle kanuni sürelerin üzerine çıkılmıştır.

  • ilyas

    ilyas

    2.08.2013 17:43

    Ben mi coşturdum işçiyi ben mi gaza getirdim onu yapıcaz bunu yapıcam arkamızda siz oldukça( mavi şapkalılar) ben bir adım bile geri atmam kavgaysa kavga hodri meydan diyen ben miydim siz arkamda oldukça ben masaya yumruğunu vurur istediğimi alırım diye insanları gaza getiren bir başkan ve işçinin kabul etmediği bir sözleşmeye gece yarısı imzalıyor sa ben bunun altında çıkar ararım bu bir şerefsizlik dir çalışanlarla alay edilmiştir biz çalışanlar bunun hesabını er yada geç soracağız biz işçiler bundan sonra daha sıkı birbirimize sarılacağız ahmet bey size söylüyorum yazdığınız meblağların net yerinize yazınız eski işçilerin cebinden aidat ödeyecekleri ni de yazınız yine söylüyorum kısaca sallamayın gerçekçi olun

  • aliaga

    aliaga

    2.08.2013 17:30

    petrol-iş sendikası 2008 yilindan itibaren SARI SENDIKADIR... isci satması kadar dogal bi sey yokktur, gidin M.OZTASKIN ın oglunun nerde işe başladığına bakın, sonra yorum yazin

  • ilyas

    ilyas

    2.08.2013 17:43

    Ben mi coşturdum işçiyi ben mi gaza getirdim onu yapıcaz bunu yapıcam arkamızda siz oldukça( mavi şapkalılar) ben bir adım bile geri atmam kavgaysa kavga hodri meydan diyen ben miydim siz arkamda oldukça ben masaya yumruğunu vurur istediğimi alırım diye insanları gaza getiren bir başkan ve işçinin kabul etmediği bir sözleşmeye gece yarısı imzalıyor sa ben bunun altında çıkar ararım bu bir şerefsizlik dir çalışanlarla alay edilmiştir biz çalışanlar bunun hesabını er yada geç soracağız biz işçiler bundan sonra daha sıkı birbirimize sarılacağız ahmet bey size söylüyorum yazdığınız meblağların net yerinize yazınız eski işçilerin cebinden aidat ödeyecekleri ni de yazınız yine söylüyorum kısaca sallamayın gerçekçi olun

  • ilyas

    ilyas

    2.08.2013 18:13

    Ben orda zorla Çalışmıyorum 5 yıllık emeğimin alın terimin karşılığını çocuklarımın rızkını onların haklarını arıyorum 5 yıldan beri asgari ücret doğrudur artı ikramiye ile çalışıyorum 5 yıl aynı ücrete çalışınca insan isyan ediyor ben yerimde sayıyorum onlar bursada yatırım ayağına trilyonları çarçur ediyorlar fabrika açtık olmadı bursa fabrikasını kapattık zarar? aman düzcedeki işçiler 5 kuruş fazla almasın genel müdür bütün yatırımları kendi memleketine doğru götürüyor düzceye yıllardır bir yatırım yapmıyor allahh büyük ya o yüzden düzce dışında aradığını bulamıyor 5 m kardeşim çalışanın yarasını deştikçe kanar

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    3.08.2013 09:19

    petrol-iş bayrağını yakanların hepsi şerefsizdir. petrl-iş sendikası türkiyede kendini ispatlamış dürüst bir sendikadır. petrol-iş sendikası üyeleri işkollarında ücret ve çalışma şartları bakımından en üst düzeyde çalışanlardır. petrol-iş 25 bin çalışanı ile türkiyenin en iyi sendikalarından biridir. ne yazıkki sizler bunu öğrenmek yerine prokotif eylemcilerle bir olup savunmasız yöneticilere saldırmışsınız yazık çok yazık. zizler heralde türkiyenin bu şartlarını bilmeden her şeyin bir sözleşmede biteceğini sanıyorsunuz sizler bu sendidayı haketmiyorsunuz. beğenmiyorsanız istifa edip gereğini yaparsınız inşallah

  • ali aydın

    ali aydın

    3.08.2013 11:35

    türkiyede en üst düzeyde eylemci işçiye sahip bile olsanız malesef bazen yaptığınız eylemde başarılı olamayabilirsiniz ama bu demek değildirdiki bu sendika başarısız diyemezsiniz.standart profil toplu sözleşme de istenilen rakamlara bakınca istenilen zam ve sosyal haklar konusunda aşağı yukarı yaklaşım olmuş görünüyor yani olay burda grev kararı nı oy çokluğuyla alıp evet grev yapmalıyız mantığıysa yani açıkçası işin şov yönündeyseniz buna diyecek birşey demiyorum ama realiteye bakacaksınız türkiye öyle bir garip ülkeki sendikaya üye oldun diye seni işten çıkartıyor yasaların hiç biri seni korumuyor sadece bununla kalmıyorlar örneğin organize sanayi bölgesinde bir örgütlenme çalışması yapıyorsun işverenler toplanıp o işyerinde örgütlenme olma olasılığı gördüğü anda o işyerini kapattırıp o işyerininin gelirini işverenler karşılıyor bir tane işçi çalıştırmıyor kapıya kilit vuruyor bunun örneğini üç yıldız plastikte bu sendika yaşadı onun için sendikalı olmak örgütlü işçi olmak bilinçli işçidir en kötü sendika sendikasızlıktan daha iyidir sendikalar kurumsal yapılardır buraları yönetenler gelip geçicidir yarın sandık önünüze geldiğinde bu insanları değiştirme hakkına sahipsiniz gereğini o zaman yaparsınız sendikanın flamasını yakmak ayıp tır yarın bu sendika sizede lazım olabilir sözüm yakana birileri bazı şeyleri proveke etmek için elinden geleni yapar bazılarıda buna alet edilir inanıyorumki bu işe alet olanlar yarın yaptıklarından utanacaklardır sendkalr üye kaybına en çok uğrayan demokratik kitle örgütleridir nedenini oturup hiç düşündünüzmü yani sadece sendikayı yönetenlerin suçumu hiçmi bizim suçumuz yok ben 1990 da sendikalı olarak çalışmaya başladım o zamanlar yediyüzbin işçi sadece ocak ve mart aylarında toplu sözleşme yapan işçi sayısı vardı şimdi ikiyüzllibin yada üçyüzbin kişi sözleşme yapıyor ne oldu herkes patron sınıfınamı geçti yada artık herşey güllük gülistanlıkmıki insanlar çalışmıyor. yine herkes çalışıyor ama örgütsüz sermaye insanları inim inim inlete inlete asgari ücretle çalıştırıyor ne çalışma saati kaldı ne fazla çalıştığın zaman fazla çalışma var ne adam gibi ssk primin ödeniyor işte örgütsüz olursanız bunların daha fazlasını yapmaya insanları biat etmeye köleleştirmeye devam edeceklerdir eğer bizlerde bunlara bu fırsatı kendi ellerimizle verir isek kusura bakmayın ama bundan sonrası sözün bittiği yerdir diyorum sendikalarımıza dünden daha fazla sahip çıkalım sendikamızda görev verdiğimiz bütün arkadaşlarımızı eleştirmek sorgulamak en doğal hakkımız ama terbiyeyi aşan hakaret içeren şekilde olursa bunlar asla tasvip edilemez insanları daha sağ duyulu olmaya çağırıyorum

  • Gürkan DEVELİ

    Gürkan DEVELİ

    3.08.2013 13:00

    Bir petrol iş üyesi olarak diyorumki..sendikacıların üyeleri satması yeni bir olay değil.bizde petkimde sıkca yaşadık.bizde kızdık ,bağırdık ve isyan ettik sendikacılara.. .Ama fiziki şiddet uygulamak doğru değil.İşçiler toplanıp tüm yönetim kurulu üyelerini istifa ettirmeliydi.Yalnız şube başkanının istifası yeterli değil,bu istifaya genel başkanda dahil edilmeli,petrol-iş sendikasının 28 yıılık aktif bir üyesi olarak söylüyorum.petrol iş dahil türkiyedeki tüm sendikalar çürümüştür.İşçiler;Taş(patron)ile tokmak(sendikacı)arasında çamaşıra dönüşmüştür.petrol iş sendikasının üyelerinin çıkarlarını merkeze alan,müzakereci doğrudan demokrasi hem işçilerin hemde petrol işin kurtuluşudur.

  • Gürkan DEVELİ

    Gürkan DEVELİ

    3.08.2013 13:00

    Bir petrol iş üyesi olarak diyorumki..sendikacıların üyeleri satması yeni bir olay değil.bizde petkimde sıkca yaşadık.bizde kızdık ,bağırdık ve isyan ettik sendikacılara.. .Ama fiziki şiddet uygulamak doğru değil.İşçiler toplanıp tüm yönetim kurulu üyelerini istifa ettirmeliydi.Yalnız şube başkanının istifası yeterli değil,bu istifaya genel başkanda dahil edilmeli,petrol-iş sendikasının 28 yıılık aktif bir üyesi olarak söylüyorum.petrol iş dahil türkiyedeki tüm sendikalar çürümüştür.İşçiler;Taş(patron)ile tokmak(sendikacı)arasında çamaşıra dönüşmüştür.petrol iş sendikasının üyelerinin çıkarlarını merkeze alan,müzakereci doğrudan demokrasi hem işçilerin hemde petrol işin kurtuluşudur.

  • MUSTAFA ALİAGA PETROL İŞ ÜYESİ

    MUSTAFA ALİAGA PETROL İŞ ÜYESİ

    3.08.2013 15:03

    GENEL BİR SORUN VAR PETROL İŞ SENDİASINDA BUNUN ÇÖZÜMÜDE BAYRAGI YIRTIP ŞUBE BAŞKANINI DÖVMEK DEGİLDİR,BİZİM ÇALIŞTIGIMIZ İŞYERİNDEDE AYNI SORUNLARA BENZER BİR ÇOK HAK KAYIPLARI BAŞLADI SON 4 YILDA,AMA BİZLER YENİDEN EMEK,MÜCADELE VE ALINTERİ ADINA ÖRGÜTLENEREK SEÇİMLERE HAZIRLANIP ,ÇALIŞANI ANLAYAN,İŞVERENİNE KARŞI DİK DURAN,İKİYÜZLÜ TAVIRLARDAN UZAK BİR SENDİKA AMACIYLA İŞBİRLİKÇİ OLDUGUNU DÜŞÜNDÜKLERİMİZİ GÖREREK DÜŞLERİMİZİ SIKARAK HALEN BİR UMUT VAR DİYEREK ÜYE ARKADAŞLARIMIZA ANLATMAYA VE DEGİŞTİRMEYE ÇALIŞIYORUZ,BENCE PETROL İŞ ÜYESİ HER ÜYENİN NE İSTEDİGİNİ BİLEREK MÜCADELE ETMESİ VE İŞÇİLİK SINIF ADINA HERZAMAN ONURLU OLMASI GEREK.SLMLR

  • mehmet dmr

    mehmet dmr

    3.08.2013 18:04

    ya bu senaryo neden hep petrol işde yaşanıyor bu yöneticiler oturup düşünsünler bunu insanlara kızmayın sözleşme imzaladıkları heryerde öfkeyle karşı karşıya ağır hakaretler duymaktalar yanlış bunu yapanlar değil sözleşmeleri kendi kafalarına göre imza atanlarda siz kendinizi hükümdar gibi görürseniz işçinin hiçbir beklentisini duymazdan gelip bütün beceriksizliğiniz ve cahilliğinizle sözleşme imzalarsanız yaşadıklarınız az bile emin olun

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    4.08.2013 01:05

    gemlik gübrede aynı şeyi yaptılar genel merkez imzaladı sormadan sözleşmeyi altlarında son model volvo lar bizi savunuyorlar iftar yemeklerinde patronla protokol masalarında oturur bu kendini bilmezlerr sonrada işciyle elle kolkolayız derler satana sattırana haram zıkkım olsun

  • hagi

    hagi

    3.08.2013 21:17

    demek siz ünalın yerinde olsaydınız satacaktınız durum bunu gösteriyor başka türlü düşünemiyorsunuz

  • Ad Soyad Giriniz...

    Ad Soyad Giriniz...

    4.08.2013 04:14

    sendikanın standartı budur arkadaşlar son dakikaya kadar grev derler eylem derler son dakikada sözleşme imzalanır. bu işçiye ( üyeye ) göz boyamadır. korku politikasıdır. bakın kocaeli de yaşananlara üretim müdürüne diklenen hak arayan baş temsilci ve izin isteyen vermediklerindede istirahat alan işçiyi nasıl işten çıkardılar bir görün sonrada arkalarından yok şöyle yapmış yok facebook ta gezi fotografları koymus yok yalan rapor almış diğeride yok icralıkmış yok şöyleymiş yok böyleymiş. bu işler böyledir. o baş temsilci gelecekte potansiyel genel başkan adayıyım dedi gercektende olması muhtemel bir insandı. masaya yumruk vurulacaksa gözü kara ilk vuran o olurdu. vurduda iste beklenen son birilerinin koltuğu sallanmaya başladı diye hemen yediler adamı. sendika ağalığı ne yazıkki petrol iş e de gelmiştir. hepimize geçmiş olsun. tüpraşlının yapamadığını standard profil işçisi yaptı tebrikler...

  • serdar  duran

    serdar duran

    25.09.2013 20:02

    allah daha beter etsin işçiden yana olduğunu ben şahsım olarak görmedim akılları fikirleri başta koltukta oturmak para kazanmak ben izmir tpi fabrikasının ilk sendika öncüsüydüm ben ilk gittiğimde adam satanı çankayada etek giydirip gezdiririm diyenler işverenle muhabbete başlayınca ilk beni sattı çünkü kendine ip atlatcak adam arıyodu oda baktı bende yok tek sevincim 1 2 kişi allah razı olsun dese yetiyor bana hergören halımı hatrımı sorup nerden buldun bu sendikayı diye soruyorlar insanların anlamadığı tek nokta ya kendinizi koyun gibi görüp kaçıp yem olacaksınız yada aslan gibi ortak hareket edip istediğinizi alacaksınız benim arkamda durmayanlar kaybetti çünkü yürek yoktu sendika yürekli adamları istemez saf olacaksın top gibi bir oraya bir buraya şut çekecekler petrol işin ne sendikacılıkla nede işçi menfaatiyle alakası yok 2 kişiyi çıkaran bir fabrikaya aldıramıyorsa yerim ben sendikayı siz siz olun baş olup önderlik yapıpta ekmeğinizden olmayın ben alllaha şükür işimvar mesleğimdeonlara muhtaç değilim ama herkesi bilinçlendirmek benim hatama kimsenin düşmesini istemem özellikle izmir çankayadaki şubeye on numara adam satarlar tel 05387692174 DİKKAT EDİN EKMEĞİNİZDEN OLMAYIN LÜTFEN YAYINLAYIN HERKES NE OLDUĞUNU BİLSİN BUNLARIN

  • isyankar

    isyankar

    26.09.2013 21:57

    ettiğini çekmeyen kul olmazmış bize sendikanın yaptının yanında işçinin yaptığı devede kulak kalır mustafa bey izmir tpi ilk aşamalarında sonuna kadar destekliyoz diyordu telefonla kendisine derdimizi anlattıkama ne yaptı bu sendika işini ilk başlatan öncü olarak kendilerine adam seçipyola devam ettiler toplantıda tüm tpi işçilerinin yanında bu iki kişi işyerine alınmadığı sürece anlaşmanın olmayacağını söylüyorlardısonuç ilk aşamada göz boyamak için bizim adımıza mahkemeler açıldı sonuç çıkmadı diğer arkadaş anlaşım parasını aldı benim sendikal tazminat davası acılcağını söyleyenler bırakın davayı açmayı takkeyi kafasına takınca şahitlikden bile vazgeçip dava bile açmadılar yatıp kalkıp allaha dua ediyombana atılan kazığın allah iki mislini yaşatsın hepsine sendikaılıkda adamlığın nedemek olduğunu öğrendim bu olaydada sendika için işçinin ne aldığı değil sendikanın ne alacağıdır işçilere sonuna kadar hak veriyom ilklerde sendikayla işveren kanlı bıcaklı olur ama bakarlarki herkesin bir fiyatıvar işverende oyunu kuralına göre oynar işçilere sonuna kadar hak veriyom siz siz olun insiyatifi sendikaya vermeyin kaş göz arasında satılırsınız sizi canı gönülden tebrik ederim göktepedeki arkadaşlarada geçmişolsun diyorum allah inşallah yollarına daha iyi bir iş imkanı çıkarır

  • isyankar

    isyankar

    26.09.2013 21:57

    ettiğini çekmeyen kul olmazmış bize sendikanın yaptının yanında işçinin yaptığı devede kulak kalır mustafa bey izmir tpi ilk aşamalarında sonuna kadar destekliyoz diyordu telefonla kendisine derdimizi anlattıkama ne yaptı bu sendika işini ilk başlatan öncü olarak kendilerine adam seçipyola devam ettiler toplantıda tüm tpi işçilerinin yanında bu iki kişi işyerine alınmadığı sürece anlaşmanın olmayacağını söylüyorlardısonuç ilk aşamada göz boyamak için bizim adımıza mahkemeler açıldı sonuç çıkmadı diğer arkadaş anlaşım parasını aldı benim sendikal tazminat davası acılcağını söyleyenler bırakın davayı açmayı takkeyi kafasına takınca şahitlikden bile vazgeçip dava bile açmadılar yatıp kalkıp allaha dua ediyombana atılan kazığın allah iki mislini yaşatsın hepsine sendikaılıkda adamlığın nedemek olduğunu öğrendim bu olaydada sendika için işçinin ne aldığı değil sendikanın ne alacağıdır işçilere sonuna kadar hak veriyom ilklerde sendikayla işveren kanlı bıcaklı olur ama bakarlarki herkesin bir fiyatıvar işverende oyunu kuralına göre oynar işçilere sonuna kadar hak veriyom siz siz olun insiyatifi sendikaya vermeyin kaş göz arasında satılırsınız sizi canı gönülden tebrik ederim göktepedeki arkadaşlarada geçmişolsun diyorum allah inşallah yollarına daha iyi bir iş imkanı çıkarır